VWS-campagne De waarde van ouder worden

03-12-2020 393 keer bekeken

In november is de online publiekscampagne ‘De Waarde van Ouder Worden’ gestart. Een initiatief vanuit het ministerie van VWS in samenwerking met de Raad van Ouderen. De campagne focust op de meerwaarde van ouder worden en wordt met mooie persoonlijke verhalen in beeld gebracht.

De laatste weken van 2020 worden in verschillende media en via verschillende kanalen filmpjes en beelden gedeeld.Help je mee deze mooie boodschap van ‘de waarde van ouderen worden’ uit te dragen? Dit kan door gebruik te maken van de toolbox.

Hoe gebruik ik de toolbox?

Via deze online link toolbox. In de toolbox staan o.a. diverse advertenties en filmpjes in verschillende lengtes, die je ook als (social) posts kan gebruiken: #dewaardevanouderworden. Het materiaal kan vrij worden gebruikt in de lokale en regionale media en via je eigen communicatiekanalen. Elk beeld/filmpje toont een authentiek en persoonlijk verhaal over de waarde van ouder worden. Er zijn ook verhalen van twee bekende Nederlanders: Gerda Havertong en Gijs Wanders.

Meer info op: www.dewaardevanouderworden.nl en in de LinkedIn-groep.

Cookie-instellingen